Jest to usługa dzięki której serwisant może dokonać naprawy systemu nie będąc fizycznie przy komputerze. Cały proces odbywa się zdalnie, poprzez sieć Internet.
Serwisant ma podgląd i całkowitą kontrolę nad pulpitem systemowym klienta. Jest w stanie uruchamiać aplikacje, zmieniać ustawienia systemowe i dokonywać niezbędnych napraw. Ważnym jest, aby naprawiany komputer posiadał poprawnie skonfigurowane łącze internetowe.
Pulpit zdalny klienta dostępny jest dla serwisanta tylko i wyłącznie na czas wykonywania naprawy
Krok 1: Dzwonimy do serwisu w celu ustalenia terminu dokonania naprawy, ustalamy cenę usługi.
Krok 2: Dokonujemy przelewem zapłaty za usługę naprawy i przesyłamy do serwisanta potwierdzenie przelewu.
Krok 3: Pobieramy aplikację do pomocy zdalnej poprzez link: Pomoc zdalna - mikogo
Krok 4: Uruchamiamy pobraną aplikację poprzez podwójne kliknięcie. Pojawia nam się okno aplikacji, gdzie klikamy zaznaczoną na czerwono ikonę.
Krok 5: Pojawia się następujące okno, gdzie w polach:
Krok 5: Pojawi się następujące okno, potwierdzamy klikając Tak
Po prawidłowym wykonaniu wszystkich kroków, serwisant będzie miał zdalny dostęp do komputera klienta.